Bezoek en mee op schoolreis! (19-11 tot 03-12)

3 december 2019 - Benalmádena, Spanje

Hola! Daar ben ik weer.

Vorige week tijdens het face-timen met mijn ouders gaven ze me goed nieuws. Ze komen gezellig op bezoek! Ik kon wel een gat in de lucht springen. Ze zouden op 21-11 aankomen op het vliegveld van Malaga. Dus stapte ik op de trein naar Malaga Airport. Zenuwachtig stond ik te wiebelen bij de aankomsten hal, te wachten tot ze achter de deuren vandaan kwamen. En ja hoor, daar waren ze. Ik vloog in de armen van mijn ouders, en na een hele stevige knuffel en een dikke kus van allebei stapte we samen op de trein terug naar Benalmádena. In de trein hebben we even geklets over hoe het met mij gaat en hoe het er in Nederland aan toe is. Toen we aankwamen op het station pakte we een taxi naar het hotel. Even de kamer bekijken en spullen uitpakken en meteen door naar het appartement van mij. Ze waren erg benieuwd naar hoe en waar ik de afgelopen maanden heb geleefd. Helaas zou het de komende twee dagen veel regenen.... Na een kleine inspectie van mijn moeder gingen we door naar een restaurantje om weer gezellig samen te gaan eten. Hele verhalen gingen de tafel over, over wat ik hier heb uitgespookt en hoe thuis gaat met de familie. Daarna hebben we nog even Benalmádena verder verkent en toen de avond viel gingen ze uitrusten in hun hotelkamer. De volgende dag gingen we een bezoekje brengen aan stage. Iedereen op stage was erg benieuwd naar mijn ouders. Dus ik nam ze mee en stelde ze aan iedereen voor. Mijn ouders hebben echt met iedereen gepraat over van alles en nog wat. Dus we zijn wel even op stage geweest. Daarna was het tijd om naar Fuengirola te gaan en lekker te winkelen met mijn ouders. En daarna had mams beloofd om lekker voor mij te gaan koken.

Na de twee dagen regenen was het tijd voor lekker zonnig weer in Malaga. Ik nam ze op zaterdag mee naar Malaga en hebben daar zo goed als heel de dag besteed. Ze wilden alles zien en er waren ook overal foto's van gemaakt. In de trein naar huis graaide mijn vader even in een tasje, en haalde er een vest van Malaga uit. Hij had een cadeautje gekocht voor me. Na een avondje stappen op zaterdag was het op zondag alweer de laatste dag die ik met hun kon besteden, aangezien zij op maandag ochtend terug gingen en ik dan op stage zou zitten. Dus op zondag hebben we een lekkere wandeling langs de kust gemaakt en hebben alleen maar gepraat over dat het bijna afgelopen is en wat ik allemaal moest halen voor ik terug ging naar Nederland. Na de wandeling hebben we nog even bij mij thuis gezeten en genoten van de laatste momenten. Toen we samen naar buiten liepen om afscheid te nemen voelde ik al wat tranen komen. Eenmaal bij de poort gaf ik mijn vader een stevige knuffel en knapten we allebei, daar stonden we dan als twee stoere mannen met tranen over onze wangen En mams maar lachen. Zonder enige twijfel het beste weekend dat ik heb gehad!

De week erop vroeg school of ik mee wilde op een excursie, ik zei natuurlijk ja. Helaas is deze pas donderdag en houd ik dat verhaal voor de volgende blog.

See you in two weeks!

Ciao Ciao