Z'n gangetje gaan en switchen van klas (05-11 tot 19-11)

19 november 2019 - Benalmádena, Spanje

I'm back!

We zitten nog steeds in het nieuwe gebouw en zijn er al een beetje aan gewend maar nog steeds is het even zoeken welke klas het ook al weer was. Maar verder gaat het gewoon z'n gangetje op stage, ik voer mijn taken uit en heb het echt naar mijn zin op stage. De kinderen zijn leuk en de docenten zijn ook erg gezellig. De lessen zijn niet moeilijk om op te pakken of over te nemen.

Op een dag kwam Mariella naar me toe, ze vroeg of ik haar wat vaker wilde helpen bij haar Spaans lessen. Tot nu toe had ik maar 1 keer Spaans met haar per dag, de andere twee keer zijn bij andere klassen met een andere docent. Dus switchten ik van klas, het eerste uur gaf ik, samen met Mariella, Spaans aan Year-4. Ik geef dus nu 4 keer per dag Spaans, aan vier verschillende klassen. Mijn Spaans was al goed (niet om op te scheppen of zo hoor) maar nu is het nog beter. Vind het ook echt super leuk om te doen. En Mariella stelt mijn hulp ook echt op prijs.

Verder zijn we nog op schoolfoto geweest. Ik sta bij twee groepsfoto's als 2e docent. En dat is best wel leuk al zeg ik het zelf. Vorig jaar was ik ziek op de dag dat de schoolfoto's werden gemaakt, dus nu heb ik voor het eerst echt klassenfoto's!

Tot slot gaat alles goed. Het samenwonen, stage lopen, het stappen en het leven hier. Ik heb het enorm naar mijn zin op stage en kan met volle zekerheid zeggen dat dit de leukste stage is tot nu toe!

Over twee weken ben ik er weer met, hopelijk, iets meer te vertellen.

Hasta la proxima!